Питання/Відповідь



Технічні вимоги

Які мінімальні/рекомендовані апаратні та програмні вимоги до ПЗ?

Технічні вимоги вказані на сторінці http://tendermast.com.ua/support/

Встановлення

1. Не запускається встановлення MySQL

Встановлення MySQL потребує прав адміністратора. Наявність відповідних привілеїв можете з'ясувати у вашого системного адміністратора.

2. Помилка на етапі установки MySQL - Starting Server

Можливо обмежені права користувача чи встановлений сторонній фаерволл. Зверніться до системного адміністратора.

3. Помилка на останньому етапі установки MySQL - Updating Start Menu Link

На Windows XP крок (або етап) Updating Start Menu Link може не спацьовувати. На працездатність MySQL сервера це не впливає.

4. Під час першого налаштування/запуску програми виникає помилка: "Увага, необхідно налаштувати з'єднання з базою даних."

Перевірте правільність введених налаштувань з'єднання з базою даних, відповідно до заданих під час встановлення серверу MySql: назви бази даних, ім'я користувача та пароль.

Ліцензування

1. Які обмеження має Демо версія?
Доступ до визначеного функціоналу ПЗ (створення РП без обмежень, створення процедур ВТ, ЗЦП, ПП без обмежень) підтримка та інформаційно-технологічний супровід. Демо-версія надається на 1,5 місяці.
2. Які привілеї надає платна версія ПЗ?
Доступ до всього функціоналу програми без обмежень на відповідний термін дії ліцензії, підтримка та інформаційно-технологічний супровід . Після закінчення терміну дії ліцензії користувач має обмежений доступ.
3. Чи існують знижки для бюджетних установ соціального напрямку?
Так, для бюджетних установ соціального напрямку (садочки, школи, інші навчальні заклади, лікарні, санаторії тощо) спеціальні умови ліцензування. Детальніше за телефонами (093/095/097) 921-73-33.

Оновлення

1. Чи безкоштовні оновлення?

Для періоду використання Демо версії оновлення надаються безкоштовно, в подальшому згідно умов Ліцензійного договору.

2. Як встановлювати оновлення?
Встановлення оновлень відбувається за допомогою TenderMast Updater (ярлик на робочому столі).

Підтримка

Як отримати допомогу у разі виникнення питань?

1) За допомогою форми зворотнього зв'язку http://tendermast.com.ua/support/, або написавши на електронну адресу support@tendermast.com.ua.
2) У онлайн чаті на сайті http://tendermast.com.ua
3) У головному вікні програми - "Задати питання"
4) За контактними телефонами (093/095/097) 921-73-33